25 اکتبر 2022
ساعت انتشار مطلب : 10:59 | Print This Post Print This Post
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران با بیان اینکه مصرف آب شرب روزانه تهران ۳ میلیون متر مکعب است گفت: تهران فقط برای ۱۰۰ روز آب دارد. وی افزود: اگر تمهیدات لازم و صرفه‌جویی صورت نگیرد، اوایل زمستان به مشکل خواهیم خورد.
محمد بختیاری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران گفت که تهران فقط برای ۱۰۰ روز آب دارد.

به گزارش «انتخاب»؛ مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران در برنامه تلویزیونی با بیان اینکه مصرف آب شرب روزانه تهران ۳ میلیون متر مکعب است گفت: تهران فقط برای ۱۰۰ روز آب دارد.

وی افزود: اگر تمهیدات لازم و صرفه‌جویی صورت نگیرد، اوایل زمستان به مشکل خواهیم خورد.


نظرات کاربران :

ارسال یک پاسخ

معادله امنیتی *

اطلاعات مطلب
  • ارسال كننده : tahlil با 5786 مطلب ارسالي
  • كد مطلب : 12886
  • تعداد ديدگاه هاي به ثبت رسيده : ۰ ديدگاه
آخرین اخبار
تبليغات