روحانی: قصد انجام نطق خداحافظی ندارم؛ به موقع حرف‌هایی خواهم زد / بعضی‌ها از کلمه همه پرسی خوششان نمی‌آید / نکند فردی از روی نادانی بگوید مهم نیست اگر مردم کم در انتخابات شرکت کنند / امروز همه می‌گویند ما مذاکره می‌کنیم؛ چه خوب که معلوم شد مذاکره خوب است
02 ژوئن 2021
ساعت انتشار مطلب : 16:39 | Print This Post Print This Post
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)


حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه هیات دولت با بیان اینکه صندوق انتخابات برای ما مهم است گفت: بعضی از کلمه همه پرسی خوششان نمی آید اما اساس انقلاب ما با همه پرسی بود .

حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه هیات دولت با بیان اینکه صندوق انتخابات برای ما مهم است گفت: بعضی از کلمه همه پرسی خوششان نمی آید اما اساس انقلاب ما با همه پرسی بود .

به گزارش «انتخاب»، مهمترین اظهارات روحانی به شرح زیر است:

همه کشور هنگام ارتحال امام آرام بود، هیچ نفوذی در کار نبود

قبل از اذان مغرب، ایران رهبر دار شد

در تنفس بین جلسه انتخاب رهبری همه بحث این بود که شورای رهبری چند نفر باشد

۱۴ خرداد از روزهای سرنوشت ساز بود

ترامپ یکی از مسئولین شرق جهان را فرستاد تا با ایران مذاکره کنند

ترامپ ده ها بار برای مذاکره تقاضا داد

صندوق انتخابات برای ما مهم است

مردم باید به فرد اصلح رای بدهند، نه اصلح از نظر فردی، بلکه اصلح از نظر برنامه و استراتژی

بعضی از کلمه همه پرسی خوششان نمی آید اما اساس انقلاب ما با همه پرسی بود

نکند فردی از روی نادانی بگوید مهم نیست اگر مردم کم در انتخابات شرکت کنند

قصد نطق خداحافظی ندارم به موقع حرفهایی خواهم زد

ملت ایران ۲ بار در همه پرسی شرکت کردند

باید به اصلح برنامه ای و استراتژی رای داد

امروز همه از تعامل حرف می زنند چه خوب معلوم شد راه تعامل است

امروز می گویند ما مذاکره می کنیم، می گویند مذاکره خوب می کنیم بالاخره مذاکره خوب است

چرا از شکست ترامپ نمی گوییم

قولی که به ملت درباره تحریم دادیم سرقول خودمان ماندیم


نظرات کاربران :

ارسال یک پاسخ

معادله امنیتی *

اطلاعات مطلب
  • ارسال كننده : tahlil با 5786 مطلب ارسالي
  • كد مطلب : 10906
  • تعداد ديدگاه هاي به ثبت رسيده : ۰ ديدگاه
آخرین اخبار
تبليغات